jäkla bruno!!

Hejsan!
Jobbet idag igen och imorse när jag och erika skulle baka bröd kom vi fram till att det spökade där... :o lite scary sådär men imorgon är det sista dagen :( lite sorgligt faktiskt, det har vart grymt roligt och tänk att man får pengar för att skratta hela dagarna :D
haha jag och erika åkte på en vagn i affären imorse innan de öppnat och så hände nått och erika skalla mig och jag flög bakåt och fick en jäkla skruv i huvudet så nu har jag en stooor bula som gör ont som fan!!
Efter jobbet åkte vi hem och bytte om och sen mötte vi saknade ajla och åkte ner på stan en stund och umgicks. Fan va brun hon har blivit, fett avis! :( Saknat som fan!
Men nu är jag hemma och håller på att fixa käk, nudlar ^^ heheh duktig tjej!! 
Hörs senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim