läsvärt! ;)

det är kallt, jag fryser, jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon, jag orkar inte tänka, jag har ont i magen, jag har ont i huvudet och jag är irriterad på allt!

Så! Nu har jag berättat för er hur jag känner mig just nu, just nu skulle jag vilja lägga mig i sängen och bara sova! Önskar att det var så enkelt, men det är det inte! Sover jag nu kommer jag inte kunna sova inatt, sover jag inte inatt så kommer jag aldrig orka gå upp imorgon. Går jag inte upp imorgon missar jag skolan, missar jag skolan får jag ogiltlig frånvaro och får jag ogiltlig frånvaro så får jag inget studiebidrag!
Så det är nog bäst att låta bli att sova nu och fortsätta med det jag höll på med, att lyssna på musik och frysa och ja, you name it!

Nu har jag skrivit lite kloka ord (I wish) så tänk på det nästa gång ni är trötta! ;)


Lockande, visst? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim