mörkö

Hejsan!
Nu är jag hemma efter en dag på mörkö med familjen och brors familj :) Vi har grillat, plockat vinbär, fiskat, åkt båt och mysit :D haha älskar verkligen att vara där ute, det är så lungt och man kan bara skita i allt annat som finns runt omkring!
Vi hade iaf galet mysigt (iaf jag :D) haha men jaja jag körde bil dit och fyfasen va kul det är!! haha hem körde jag bara på stora vägen och mest på motorvägen från hölö till syd för att det var så mörkt ute..  men det var också kul :D haha jaja nu är jag iaf hemma och ska hoppa in i duschen nu och sen typ kolla på teve tills jag somnar. Är skittrött! Imorgon är det söndag och sen börjar sista jobbveckan, känns så sorgligt haha jag har haft så kul på jobbet, men ändå jävligt skönt.
Kom på tidigare idag att skolan fan börjar om typ 2 veckor om jag inte har fel (?) jaja men vi hörs senare, puss ♥





USCH mobil kvalité suger verkligen!




Några bilder från idag :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim