seriöst, fyfan va förbannad jag blir om detta kommer ut!

Skola idag och fredag. Sista dagen på första veckan i gymnasiet avklarad och nu är det heeelg! ♥
Idag har det stått livsmedelskunskap och matte på schemat, fick grymt god mat i skolan också!! Dagen slutade klockan 2 och när jag kom hem gick jag direkt från bussen till skolan och hämtade Lea som jag måste va barnvakt åt resten av kvällen  :)
Vet inte vad som händer under resten av helgen, eftersom den där jävla kommunen inte skickat ut min lön än så kan jag inte åka och shoppa som planerat....blir så jäääävla förbannad!!!!
Sen skulle jag egentligen till kringelfestivalen med Linnea men det blev inte så, så det blir nog en mysig hemmahelg om inget annat dyker upp!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim