FAN VA BÄST!

Hejsan alla underbara (o mindre underbara) :D
Har haft en grym dag i Romme med skolan idag, fan va kul det var! Förutom att en gubbe åkte in i mig så jag vurpa, fastnade i backen och ett killgäng åkte förbi och garva som fan åt mig :( och att jag blev kallad fjortis av några andra killar så var dagen helt jävla underbar! Som jag längtat till detta alltså och nu är det över men jag har haft grymt kul!!! Såg en hel del snygga snowboard killar också, så lite ögongodis fick man allt ;) på bussen hem hade jag, linnea, erika och ajla allsång och vi som sjunger så himla bra asso! (y) sen när vi kom med bussen till stan så gick jag, erika och ida till bussen som skulle ta mig hem och på den bussen satt det en assöt kille och jag frågade efter hans nummer, modig som jag är (a) jaja känner mig fett stolt idag, imorgon har jag spanska redovisning men jag orkar verkligen inte plugga, jag vill bara duscha och soooooova, men vi får se om jag orkar läsa lite spanska innan jag somnar ;)) Annars hörs vi mer imorgon, puss & godnatt och tack för en underbar dag Kringlaskolan!♥

PS. Bilder från Romme kommer imorgon eller på onsdag, lovar! Linnea måste bara skicka dom först (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim