gymnasieval (?)

Ja, det skulle jag helst slippa! Nu börjar det dra ihop sig och i stort sätt alla går runt och pratar om vilket gymnasium och vilken linje de ska söka till och jag är helt lost!!! Jag vet varken vilken linje jag ska gå eller skola och jag börjar verkligen känna mig stressad här borta.. De säger att man ska söka nått som man är intresserad av, ens hobby typ men nu är det ju som så att jag har ingen, jag har ingen hobby. Jag vill gå en yrkesförberedande linje så man får jobb när man tagit studenten, om det heter så men det är inte det som är problemet. Jag vet inte vad jag ska söka och det vill jag lixom ha reda på så jag inte väljer i sista sekunden och blir missnöjd med mitt val.
Jag har gått runt och funderat på detta i flera veckor nu men det ljusnar lixom inte, jag vill veta! Och det blir ju inte direkt lättare av att vår SYV aldrig är i skolan typ, bara på tisdagar och vi är 48 elever som ska träffa henne och alla vill träffa henne samtidigt också. Det blir också svårt när lärarna helst tycker att vi ska gå dit på rasterna så vi inte missar lektionen men vilka raster? Vi har typ inga raster -.-

Asså jag var tvungen att släppa ut dedär, haha puss på rumpan ♥



Kommentarer
Postat av: Eveliina

jaa, så jäkla söt! Om jag någonsin i mitt liv skulle köpa en katt så skulle det vara en exakt såndär! :D<3

2011-01-26 @ 21:18:42
URL: http://eveliinass.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag gick handels på KF gymnasiet på Söder. Jag fick sommarjobb bara av att jag gick just på den skolan. Sen blev jag vidareanställd osv. Men att jobba i butik kanske inte är något som intresserar dig? :p Jag tjänade runt 5-7000:- i månaden av att bara jobba extra kvällar och helger. Så är väldigt bra betalt. :) Men som sagt, du ska söka och jobba med det du tycker om. Lycka till.

2011-01-27 @ 11:25:16
URL: http://mrsjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim