mår inge vidare...

Den här dagen har vart så himla seg alltså! Imorse när jag skulle stänga av alarmet höll jag på att ramla ihop, bokstavligt talat asso! Jag hade så himla ont i huvudet, kändes som att jag bar ett bowlingklot på huvudet seriöst! Shit asso jag tog en ipren och hoppades det skulle bli bättre men jag har fortfarande kvar den där jävliga värken!! :/ Sen har jag en enormt jobbig hosta, hostar så de gör ont i halsen alltså! Finns lixom inget att hosta om ni fattar så den här dagen har inte vart den bästa om man säger så :)) Jaja, nu tänkte jag kolla runt lite och sen kolla på en film och vila lite så får vi hoppas jag mår bättre imorrn! Skriver nog mer senare, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim