landet

Hejsan, idag blev jag väckt av mamma som undrade om jag ville följe med dom ut till brors landställe. Och så mysigt som det är där ute så kan man inte tacka nej till ett sånt erbjudande :) så det var bara att gå upp, äta frulle och fixa sig innan vi drog iväg vid 12 ungefär. När vi kom dit åt vi lunch och pratade lite och sen fixade vi iordning ringen fast det inte var det bästa vädret. Efter det tog vi deras coola båt ut mitt på sjön och madde och barnen åkte ring efter båten. Såg riktigt läskigt och kallt ut så jag vågade inte testa, haha! :D sen plockade vi lite körsbär och tog hem också, så himla gott ju! Nu är vi hemma och nu väntar jag på att få avnjuta en god middag tillsammans med familjen innan det är dags för duschen och ännu en film :) haha vi kanske hörs senare men lovar inget, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim