tjejfilmer

Hejsan allihopa!
'Idag är det typiskt en sån dag då jag helst ligger i sängen och kollar på någon bra tjejfilm med en snygg kille i! Så det tänker jag också göra, det blåser som fan ute så har ingen lust att gå ut idag. Kanske går ut på en promenix med syster ikäll om hon har lust? vem vet, får ta och fråga henne sen :)
Jag ska iaf se wild child, killen där i är huuur snygg som helst och jag har tänkt på att se den filmen i några dagar nu så nu är det dags, den filmen tröttnar man aldrig på. Den är bra och killen är ju dösnygg.
Jag tycker eric skulle passa väldigt bra i en svensk tjejfilm som är så snygg, tycker ni inte det? ;) haha jaja vi hörs senare, nu väntar duschen innan filmen startar, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim