vattenmelon ♥

Hejsan alla fina! :)
Idag ställde jag klockan på klockan 8 ihopp om att kunna gå upp då så jag får in vanan innan jobbet (!) men kom inte upp förns klockan 10... menmen sånt händer, det blir bättre kan man ju hoppas :D haha sen åkte man med hela familjen till hööks där madde skulle kolla nått och sen vidare till lite olika affärer med mamma och pappa :)
Hem kom vi nångång runt 2-3 och då lagade vi middag och efter det städade jag mitt rum så nu är det fint igen! :D hahah
Sitter just nu och äter vattenmelon, tänk vad gott vatten kan vara ibland! men det är ju lite synd att det inte är riktigt sommarväder, jag frös idag när jag gick ut :s Jaja skitsamma, vi får hoppas på det bästa! Nu ska jag skicka iväg ett mejl och sen får vi se vart kvällen leder mig. Om den slutar med spelande eller en film,
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Eveliina

Haha, okej bra! Jag kom på att jag inte heller kan! :D<3

2011-07-13 @ 22:26:41
URL: http://eveliinass.blogg.se/
Postat av: Eveliina

Nej, jag kan inte förrens på torsdag, fredag någon gång nästa vecka! Haha, men jag kan höra av mig på sms. För vi ska till stugan och jag vet inte riktigt när vi kommer hem :)<3

2011-07-13 @ 23:18:54
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim