Who's gonna save the world tonight?

Tjena, nu är man hemma igen! :)
Vart aldrig att städa rummet idag eftersom man åkte med mamma och madde till tommy's lilla familjs landställe istället :) Var där och hoppade i vattnet direkt nästan med madde och lea :D haha de sa att det var så varmt och skönt i vattnet men när jag hoppa i höll jag bokstavligt talat på att få en sköldchock! :o hahah så aa, men det blev skönare efter ett tag iaf. Vi badade, grillade och bara hade allmänt mys. Det är så fint där ute, så fint badställe, fint hus, fin trädgård och allt det tillsammans med trevligt sällskap.
En sommarkväll kan inte bli bättre! ♥
Borde göras oftare tycker jag. Iaf jag övningskörde hem och det gick också bra. Nu ska jag duscha (igen, duschade innan vi åkte) eftersom jag badat i saltvatten och håret känns äckligt! Och sen ska jag spela eller kolla på någon film :)
Hörs kanske inte mer idag utan vi hörs imorgon istället, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Eveliina

Okej, men gör du nått på fredag? :)<3

2011-07-13 @ 15:16:32
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim