break of dawn

Hejsan underbara människor! :D haha skoja eller nej det gjorde jag inte? ;o
Jaja igår kom Linnea till mig vid kvart över tio och jag fixa mig och sen tog vi tåget till stockholm där vi käkade på donken och pratade lite, sen åkte vi vidare till skansen och tittade på alla fina djur vi har i vårt land! ;)) haha sen åkte vi hem igen, vi hade fint väder iaf och det regnade inte. När vi kom hem till mig gjorde vi nått (kommer inte ihåg vad) och sen kollade vi på hipp hipp hora och sen på lite bilder på snyggingar!!!! :D haha sen prata vi och kolla på roliga videos och somnade typ 1 (?)
Imorse vaknade jag av Linnea som väckte mig typ 9 av att det åskade, och jag skojjar inte när jag säger att det lät som nån bombade, så jävla högt lät det. Men det är förjävla mysigt med åskan ändå men det tyckte inte Linnea ^^ Vi somnade om och vaknade igen vid 12 och sen åt vi frulle och blabla. Jag har iaf städat hela lägenheten idag och nu har Linnea åkt hem :)
Hörs mer senare, puss ♥

Vår älskling!♥


Kommentarer
Postat av: godismonstret

HIHI nej jag gillar inte åskan :( den är grymt läskig! finns verkligen ingen mening med den, man blir bara rädd...

Tack för dagen & kvällen sötiis! på lördag blire myyys :*

2011-06-23 @ 18:12:38
URL: http://jonssonbarrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim