:)


haha jag hatar rubriker! :p
Iaf igår vaknade man bredvid 2 underbara människor och efter ajla dragit hem fixade jag och erika oss och sen drog vi vidare ner till stan där vi käkade på nancy's först och sen mötte vi upp maya, anastasia, tamar, wille, alex, amanda, katja och agnes :) Med dom gick vi till café Milano och fikade och hade det mys och sen umgicks vi på stan till runt 6 då jag och erika åkte till saltskog och mötte ajla, sen hem till erika en snabbis innan ajla skulle hem igen och packa. Den bruden åker bort ikväll och är borta i stort sätt heeela sommarlovet! :/ Så henne får vi inte träffa förns efter sommaren...
När hon gått gick jag och erika ner till centrum och åt en himla god pizza innan vi åkte till östertälje och hämtade hennes platttång och sen åkte vi till pershagen en sväng innan vi gick av vid chassiporten och gick hem till oss igen :) Det var skönt att gå faktiskt men inte när det började regna halvvägs ;) haha när jag kom hem till mig tvätta jag bort sminket, bytte om och borsta tänderna innan jag gick och la mig. Idag vaknade jag vid 2 typ (fan va skönt att inte behöva tänka på tider!) och käkade och nu ska jag fortsätta kolla på teve, puss ♥


Bild från spexfotot, haha hoppas du får en underbar sommar i Bosnien, puss på dej och vi hörs på facebook! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim