fotbollscup

Hejsan.
Min dag har varit sådär faktiskt, började med att man vakna i rätt tid imorse och fixa sig, sen vare fotbollscup hela dagen. Gick sådär det med, vi vann en match mot 9:2, en förlora vi och resten vart oavgjorda ;) haha efter det åkte man ner till stan med girlsen, erika köpte lite grejjer till hajken och jag boka tid hos frisören som ska fixa min frisyr till balen imorrn :)) så det blir kanoners. Hem sen och åkte direkt med föräldrarna ut och övningskörde och fixa lite grejjer till hajken jag med. Nu blir det packning eftersom jag inte kommer hinna med det imorrn och sen säsongens sista avsnitt av desperate housewives! :( Jaja vi hörs mer senare, nu måste jag sätta igång! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim