Grönan 2011

Härligaste dagen på länge igår när man åkte till grönan med sötaste Linnea. Vi var där runt 12-1 nån gång (?) Och slapp köa nånting alls när vi köpte biljetter o grejjer. Vi åkte alla saker förutom barnkarusellerna och Linnea lyckades få med mig i extreme, pop expressen och fritt fall (vilka jag aldrig åkt förut för har vart rädd att må illa och spy) men alla dom var så sjukt roliga och efter många om och men fick jag upp Linnea i TILT och den hade jag heller aldrig åkt förut men den är enligt mig den bästa av alla! :D

Speciellt kom vi dit för att titta och lyssna på en speciell person och alla vet nog vem jag pratar om när jag säger att han är sveriges snyggaste! Nämligen Eric Saade, herregud vilken röst han har och vilken gud han är på att dansa! Det plus hans snyggaste utseende får han att bli sveriges mest grymma och snygga kille ever! ;);) haha sug på den ni alla killar där ute ^^



nejmen iaf, vi åkte också blå tåget som dom byggt om och alla påstår att den är så mkt läskigare nu än innan men jag tycker inte det är nån skillnad, men såklart man skriker när man har en skrikande tjej bredvid sig ;) hahah
Vi gick också i spökhuset (som jag bara gått i en gång innan pga att jag tkr det är så jävla läskigt!) och jag tycker verkligen synd om dom vi gick med, hahaha vi typ slet sönder dom, menmen (a)

Illamåendet kom inte förns när vi skulle hem, mådde så illa så jag somnade på tåget och höll på att spy men jag klarade mig, var helt borta när Linnea väckte mig i Östertälje och sa att vi snart skulle av så jag trodde att vi skulle av där ;p men det skulle vi inte.
Iaf när vi kom hem till mig somnade vi och sov till 1 imorse.


Tack underbara du för gårdagen, jag hade sjukt kul! Och tack för att du fick mig att åka pop expressen, fritt fall och extreme, jag ångrar mig inte! :D Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Godismonsret!

HIHHI!

Tack själv för att du fick me mig i tilt, trodde aldrig jag skulle våga men walla! det gjorde jag visst ;) Jag sa ju att pop express & extream va roliga!

Hade en grymt rolig kväll <3

2011-06-27 @ 00:11:20
URL: http://jonssonbarrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim