Nothing matters now that you're here by my side

Nu har jag både packat och städat klart, eller för ganska många timmar sen iaf :) nu har jag precis kommit ut ur duschen och nu tänkte jga fixa nått att äta innan jag sätter på en film innan jag somnar.
Imorgon ska jag upp halv 6 eftersom att vi åker bort dåva, vet inte hur länge vi är borta. Det beror på hur vädret är och hur vi känner oss. Men det visar sig! :D

Igår när jag var inne i min egna lilla "eric-värld" hittade jag ett ganska roligt klipp på honom och Danny på youtube (jag tyckte iaf att det var roligt) hahah så tänkte lägga upp det här nedan :)

Titta och njut! ♥
Haha så, nu ska jag fixa nått gott och äta och tagga inför imorgon framför en film :)
Puss och godnatt, vi hörs nästa gång jag har tillgång till en data ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim