skärholmen

Hejsan mina vänner! :)
Igår var som sagt jag och Linnea på bio, vi åkte till vår kära huvudstad denna gång och eftersom det var som en fredag så vare ganska mkt fyllon och sen en massa som hade studentfester o grejjer :) men filmen iaf som vi såg var insidious och den var grymt läskig! Vi typ skrek, asså verkligen skrek genom hela filmen! ^^ jag vill se den igen fan! :D haha när vi kom hem somnade vi och imorse ställde vi våra klockor och runt 11 drog vi iväg till skärholmen, kom hem med 1 linne, 2 "blusar", en tjocktröja, lösnaglar och hårspännen :)) nöjd med mina köp faktiskt. Men nu ska jag äta pizza och sätta på en film och ta det lungt resten av kvällen, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim