de bara é så!

Freeeeedag idag, igen! hahahaha, nu råkar det vara som så att dagen gått skitfort, och jag såg en gryymt söt kille på bussen! (a) dagen iaf, efter pizzan igår mådde jag grymt dåligt när vi kollade på filmen; Supersize me på no:n, usch fyfan va äckligt de va!! På dansen började vi på en ny koreografi som är betydligt roligare än den förra! :D så dansen va kul idag :)) När jag kom hem berätta mamma för mig att någon hade hittat ett dött spädbarn på tunnelbane perrongen i stockholm, fyfan va hemskt! :( vilka idioter det finns alltså!
Hörs mer senare, puss ♥

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8698725.ab

Klicka på länken för att komma till sidan (om ni inte förstod det!)


Weird

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim