fredagsmys!

Freeedag idag!!! Nu är skolan slut för den här veckan och det har nog varit den segaste veckan på länge, helt seriöst! Sjukt jobbigt. Menmen hade ingen dans idag (happy girl) så efter skolan åkte jag, linnea, ajla och erika ner på stan och handlade godis och cola och sen hem till ajla där vi kollade på film och dansade lite :) kom hem för någon timma sen kanske och nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, känner att jag börjar må illa efter allt godis också. Jag har börja bli äcklad av plockgodis alltså, det är ju iofs ganska bra haha för då låter jag ju bli och då blir man inte tjock :D haha menmen ska väl börja duscha och grejjer snart och sen kolla på en film tills jag somnar, ska ju upp tidigt imorgon och åka iväg på utställning med lilla Nimbus som inte är så himla liten längre :) hehe talk to you later, puss ♥

It's so fluffy!!!



CL's take away, haha bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim