hemma

Hejsansvejsan!
Nu är jag hemma efter en härlig dag i stockholm med brudarna! Åkte först och gick runt i alla affärer, köpte ett par leggins från bikbok och en t-shirt från nån annan affär :) när vi va klara åt vi kebab på nått place och sen gick vi runt lite och satt och prata och lyssnade på musik. Sen drog Linnea och jag, erika och ajla gick runt på gamla stan nån timme innan vi tog tåget hem :) det hände också att ajla skämde ut oss totalt mitt framför ett gäng snygga killar, haha menmen vad ska man göra ;) nu är jag iaf hemma och jag sitter här och lyssnar på hardstyle och har ont i huvudet :( men jag har tagit en ipren så vi får hoppas att det blir bättre!
Jag kollade också på mean girls 2 igår och den är fan långt ifrån bättre än första filmen. Inte alls lika bra. Vi hörs senare iaf eller nått, pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim