hemsk

Jahapp, igår då... sov ju hos erika som sagt och vid typ 8 drog vi ner till kebab house och tjockade oss, mums! Sen efter det hem till mig och här satt vi till 11 då vi drog vidare till henne :) somnade runt 12 tror jag och imorse va jag så hiiiiimla trött, kände inte för att åka till skolan men jag har kämpat mig igenom dagen ;) och för första gången på vääääääääääääääääldigt länge va det ätbar mat till lunch, klyftpotatis och nått kött, yummi! :)) förövrigt så har vi bara kollat på film hela dagen typ, förutom på no:n då vi jobbade om filmen supersize me. Nu sista timmen kollade vi på en film om andra världskriget, hur det gick till o sånt och fy va hemsk den var!!! :( jaja nu ska jag fixa något att äta och starta en film, puss ♥

PS. Imorrn är det freeeeeeeeeeeeeedag!!!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim