Stan

Hejsan, imorse vaknade jag vid 10 av att syster ville ha med mig ner på stan. Så bara att gå upp och fixa sig och följa med, väl där lunchade vi på nancy's, jag fixa synundersökningen så jag kan gå kursen för att få övningsköra när jag fyllt 16 och sen gick vi runt och kollade i affärer. Med mig hem fick jag 2 stycken tröjor från vero moda och hm och lite annat smått och behövliga saker :D när vi kom hem började jag städa rummet och det är jag klar med nu och nu ska jag bara bädda klart till kusinerna som kommer lite senare ikväll :) skriver nog mer senare också, kanske kommer upp bild på de jag handlat också om ni har tur ;) puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim