utställning

Idag har det vart utställning med Nimbus på schemat, heeeela dagen! Orkar faktiskt inte berätta om dagen, jag är grymt trött men kan säga att jag är såå stolt över min kissemiss, så duktig han var och han fick mycket beröm. Han blev nominerad och fick en fin rosett. Och många sa att vi ska vara glada över att han blev det eftersom det var första gången vi var med och han var så liten också. Så vi är riktigt stolta över vår pojke! Men nu sitter vi i vardagsrummet och kollar på teve och vi alla är riktigt trötta, och jag kommer nog somna och sova riktigt skönt inatt (a) hopaps jag, haha ;)) men nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs mer imorgon istället, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim