städat

Hejjsan allihopa!
Känns som om bloggens uppdatering sjunker mer och mer för varje dag som går, men nu de sista veckorna innan skolan slutar har vi skitmkt i skolan och jag måste faktiskt prioritera skolan före bloggen. Men jag lovar er minst ett inlägg varje dag! Idag så är det iaf söndag och jag har precis städat mitt rum så nu är det rent och fint här inne ;) Nu tänkte jag skriva klart min film recension så den är klar och sen kanske gå ut på en promenad med mamma, sen blir det ännu mer plugg inför prov o grejjer denna vecka! Ojojoj va jobbigt det kommer bli, men jag överlevde förra veckan, right? :)
Kollade även klart på en anne frank film på youtube igår, fan va hemskt alltså!!! Aja dags att börja om man vill bli klar idag, vi hörs senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim