halloween fest imorgon..

..och jag har lixom inte en aning om vad jag ska ha på mig :O har ju inte skaffat fram nått att ha på mig eftersom det var tänkt att vi inte skulle åka först men nu har vi bestämt oss för att göra det och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig... och man måste ju lixom va utklädd :/ Så tidigt imorgon drar jag och katja till stockholm i hopp om att hitta nått jag kan ha på mig, räcker ju bara med nått litet så dom ser att man är utklädd xd haha men hittar jag inget imorgon vet jag inte vad jag gör! :O
Efter det när jag förhoppningsvis hittat nått åker jag hem o fixar mig och sen får jag skjuts till nykvarn o Linnea och lämnar grejjer hos henne eftersom jag spenderar natten där och sen drar vi vidare till strängnäs! :)
Jag hoppas på en bra kväll men mest hoppas jag på att jag hittar nått att ha på mig! :O
Jaja, vi får se hur det blir, men hittar jag inget vet jag inte vad jag gör :(
Aja, vi hörs när vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim