Life is too short to spend tears on someone who doesn't know how to value it.

Hejsan! Förlåt för mina tidigare inlägg.
Bloggade inget igår, vet inte varför men kände bara inte för att starta datan. Vaknade vid 12 kanske och kollade på ett avsnitt av våra bästa år. Sen la jag mig i sängen och spelade på mobilen tills klockan va typ 4 då jag hoppa in i duschen. Vid 6 kanske kom Linnea hit, jag fixade mig och vi tog bussen till maxi. Vi handlade lite taco-grejjer och ben & jerry's och åkte hem till mig igen där vi lagade tacos. ASGOTT! Efter det la vi oss i sängen och startade en skräckrull, Orphan. Den är ju förjävla bra och lilla döva flickan är hur söt som helst!
Efter det somnade vi typ och vaknade imorse vid 10 och kollade på en till skräckfilm och efter det remember me. Sen åkte hon hem.
Såna kvällar behövs ska jag tala om för er, jävla mysigt! Men hade svårt att andas hela kvällen och har haft hela dagen idag med :/ sjukt jobbigt.

Och jag är verkligen inte taggad för jobb imorrn igen, 6 jävla veckor kvar! Seriöst, men slipper iaf på tisdag då vi ska till skolan. Fan va jag saknar alla och fan vad jag saknar skolan! :(
Nu ska jag gå ner i tvättstugan, mår sjukt illa och har en jävla irriterande huvudvärk :(
Puss ♥


Love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim