sjuk chey

Hejsan på er!
Igår var jag som sagt iväg till skolan trots att jag inte mådde bra och jag kan inte förklara hur skönt det var att träffa tjejerna igen. Efter vi slutat tog vi bussen in till södertälje (mådde så jävla illa på bussen ass, trodde jag skulle spy) men iaf, följde med tjejerna till donken där vi tog igen en massa skitsnack och bara hade de allmänt kul. Har nog inte skrattat så mkt på jag vet inte hur länge, underbart!
Sen åkte jag hem, la mig i sängen och somnade. Vaknade några timmar senare och mådde asdåligt igen, yr, illamående, o ja you name it!
Kunde inte sova, hela världen snurrade när jag blundade så jag stannade hemma idag också. Sitter i sängen nu och kollar på extreme home makeover, helt otroligt ♥

Orkar inte sitta vid datan mer, vi hörs när vi hörs!
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim