5 snabba!

Som ni kanske ser så har jag återigen skapat en ny kategori som jag döpt till; saker ni inte visste.
Här tänkte jag då och då skriva några saker ni kanske inte visste om mig. Känner att jag inte berättar så mkt om mig själv och min personlighet här på bloggen. Så jag satsar på 5 saker varje gång jag skriver! :)

• Att driva med killar brukade vara ett av mina större intressen eftersom jag ville visa hur det känns att bli playad!

• Jag tycker att killar som skejtar är riktigt heta! ;)

• Jag gillar att lyssna på hardstyle men föredrar lugnare musik om man inte är taggad.

• Jag gillar inte att bli fotad eller höra min egen röst på t.ex. inspelningar.

• Jag har en stor fobi för disktrasor och blött papper, grymt äckligt!


Ungefär såhär kommer det då se ut och jag lägger in 5 snabba när jag har lust och tid! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim