en bra dag idag!

Hejsan mina fina!
Igår var det som sagt utställning med nimbus igen som gällde! Upp gick man kvart över 5 ungefär och vid 6 åkte vi till norrköping där den skulle va! Orkar inte säga så mkt om dagen nu men det gick ganska bra fast det var värsta vinterkylan i hallen!
Vi kom hem runt halv 8 då vi åt och sen satte på en film som jag somnade till. Vaknade när filmen var slut typ 9 (?) då borsta jag tänderna och gick o la mig direkt. Var så grymt trött så nu har jag fått en riktigt god sömn inatt ;) haha idag gick jag upp vid 11 och åt och kollade på teve. Nu är det dags för söndagssysslorna igen :D haha städa rummet, kolla om de finns nå plugg som måste göras och lite sånt. Imorgon är det skola och jag måste ringa min praktikplats. En vecka kvar innan det är dags, kommer dö om jag måste jobba på natten :(
Menmen nu ska jag klä på mig och sen börja städa, hörs senare!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim