en dag kvar, jag klarar mig!

Fan va jag inte gillar att praktisera.....
Asså fan, jag saknar skolan, jobbet förstör fan mitt liv. Sova, jobba, sova, jobba. Inte tid för NÅGOT annat -.- fml
Men en dag kvar, sen får jag lov. FAN VA SKÖNT!
Kunde nt uppdatera igår för jag SOMNA direkt när jag kom hem och dagen idag började iaf lite bra med att bussen min inte kom så slapp stressa, vänta på tåget i hamn i en kvart och kom en halvtimma försent. Dagen gick segt som alla andra dagar och jag gjorde exakt samma saker som jag kommer göra varje dag i 8 veckor -.- inte kul någonstans. Känner att det inte finns nån positiv energi här alls så tänker sluta här och gå och lägga mig.
Puss

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-27 @ 19:45:12
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Arbetslivet ser ut så tyvärr, man har inte mycket tid och ork till annat än att sova, äta och jobba.. :p

2011-10-31 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim