inte bra!!!

Hur kan jag vara så korkad att jag missat att desperate housewives början sen två veckor tillbaka???? Det är ju fan inte bra, och så måste man betala för att kolla på avsnitten på internet vilket jag inte tänker göra. Så aa, bara att vänta till nästa vecka då :/ Vad jag vet så är det sista säsongen dock, lite tråkigt ju. Den serien är ju en av få jag verkligen följer :(
Menmen, finns inget jag kan göra åt det nu! Nu tänker jag tvätta bort sminket, dricka upp min cola och sen hoppa i duschen en snabbis innan det blir sägen tidigt för mig idag.
Har även lite problem med att skicka sms, jag får deras sms men de får inte mina. Akut ju, buhu :'( men det ordnar sig förhoppningsvis!
Efter skolan imorgon tänkte jag ta mig till stan en snabbis och se om jag hittar nån ny väska och sen vantar. Jag behöver båda sakerna men vantarna är viktigast just nu känner jag eftersom det blivit galet kallt senaste veckorna.
Men skitsamma, nu blire duschen o de som jag skrev innan! :)
Sköt om er och ta hand om varandra, puss ♥
Arkivbild, haha ganska gammal jo. Haha två år kanske (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim