lost in chokholm!

Tjenamors!
Dagen har då spenderats i stockholm med klassen först och sen the crew efteråt! :)
Först började dagen med att vi åkte på chokladfestivalen i stockholm tillsammans med klassen, vi är ju typ v.i.p ;) hehe och det är sjukt hur mkt choklad det fanns där, har nog aldrig sett så mkt choklad i hela mitt liv! :o haha men vi fick iaf provsmaka och så köpte jag själv en "rulle" med småsmå chokladbitar som man smälter ner i varm mjölk så får man tydligen världens godaste varma choklad! Fett värt att testa iaf ju!
När vi kollat runt överallt där inne så drog jag, elin, elin och katja och skulle käka. Först letade vi efter en pizzeria men när vi gick förbi värsta fina och mysiga resturangen så förändrades allt! Så vi gick in där istället och beställde mat och jisses vad den var god! Billigt, bra service och verkligen värt pengarna!!
Vi satt där och åt typ världens godaste mat och sen till tåget som var proppat!!! Höll på att dö där ett tag då men klarade mig ;)
Sen till stan med katja där vi träffade evelina och så gick vi till ica där jag handlade lite och nu är jag hemma! Helt slut efter dagen och aa, en helt underbar dag med tjejerna helt enkelt!
Bjuder på lite bilder också i slutet av detta inlägg. Imorgon blir det kattutställning igen så kommer förmodligen inte blogga på hela dagen men  ni klarar er nog ;) hehe så vi hörs på söndag! 
Puss ♥

Så jäkla god mat asså!
Detta måste göras om brudar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim