frågor & svar

Namn: Caroline Nordlander

Ålder: 16

Längd: 165-170 typ

Sko-storlek: 37/38

Född: Södertälje

Bor: Södertälje

Gör just nu: svarar på dessa frågor

 

Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, omtänksam och snäll

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: blir lätt sur, äter för mycket onyttigt och lat


 

Vad är du rädd för: spöken!

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: mitt hår

Det roligaste jobbet du haft/har: hehe inte en aning

Har du körkort och egen bil:
nej, men snart så!

När tar du ditt körkort: förhoppningsvis när jag är 18

När grät du senast: ingen aning

När skrattade du senast: igår

Vem åkte du bil med sist: mamma

Vem åt du mat med sist: familjen

Vem sov du hos sist: oj, haha längesen!

Vem sov hos dig sist: Linnea

Vad var du rädd för när du var liten: oj, vatten tror jag! haha

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: miljonär, advokat

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: en tror jag

Värsta smärtan du råkat ut för: vurpa med cykeln hahaha

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: mina vänner

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: många saker

Har du någonsin sportat: ja, gick i gymnastik när jag var "liten"

Någon du ser upp till: ja.

Vad finns alltid i din handväska: smink och bankomatkort + busskort

 

Har du varit utomlands någon gång: tyvärr nej

Vilken plats var finast: -

Största stad/städer du varit i: det vet jag inte

 

Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: aldrig!

Rökt: Nej!

Snusat: usch nej

Druckit: Ja.

Har du piercing eller tatuering: nej, bara öronen men vill ha i naveln!

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: hehe, fina ögon och rumpa, snäll, omtänksam, charmig och helst längre än mig!

Finaste komplimang du fått: oj, ingen aning!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ingen aning

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Yep


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: beror på, mest storstad

Hamburgare eller pizza: pizza!

Kött eller fisk: grillat kött!

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: Donken

Vin eller Öl: inget, usch haha

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Borta bra men hemma bäst!

Sport eller nyheter: sport om det är hockey, annars nyheter

Hockey eller fotboll: HOCKEY!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll!

Sommar eller vinter: Sommar! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim