Bara täljetokar överallt, tralala

Mycket glad och nöjd tjej här! Hemkommen från Örebro och Behrn Arena med 3 fina poäng sådär sista matchen för året! Billberg stod för det enda målet i matchen och Forsberg stod för nollan + 2 lite gulligt misslyckade hjulningar i slutet av matchen! Matchen slutade 0-1 till tälje!
Dock måste det vart liiite pinsamt för örebroarna då det var fler ssk:are där som överröstade deras lilla trumma och deras försök att klappa i takt. Men bara bättre för oss, täljetokarna tog över läktaren!

På vägen upp gjorde jag, wingman och 2 andra tjejer några försök att ta ton och få bussen att sjunga med oss för att tagga till men den främre delen av bussen drack hellre alkohol än att joina oss, vi gjorde iaf ett bra jobb tycker jag som visade upp vår skönsång!;)
Vägen hem dock var lite mer groggy än ditvägen då alla på bussen utom jag och katjus va lite lulliga, bara roligt haha ;) Medans alla halvsov passade jah och wingman på att planera lite inför nyår, kan bli riktigt skoj!:D

Nu är jag iaf hemma och ska tvätta bort smink, borsta tänder och krypa till kojs! Imorgon är det jobb igen, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim