du är den vackraste jag sett

Tjaa!
Idag är det lördag och timmarna mellan 7 och 12 spenderade jag på jobbet, riktigt segt var det men nu slipper jag jobba på ett tag, iaf där!
Efter det åkte jag hem, städade rummet och sen dess har jag gjort klart 3 entreprenör uppgifter. Så nu är jag klar med alla uppgifter som jag tog hem för att göra klart denna helg! Känns oerhört skönt. Nu måste jag bara läsa klart den där grymt tråkiga boken som vi har "prov" om på måndag + en annan tråkig och jobbig litteratur uppgift.. SEN är jag redo för jullov ;)
Imorgon är det söndag och om vädret tillåter så åker jag till huvudstaden med wingman, för att inhandla de sista julklapparna och lite sånt :) får hoppas att det inte är snöstorm som det vart idag..
Men ska sluta här, sminka av mig och lägga mig och kolla på film, tjing! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim