Du är så fin, precis som du är.

Hej mina älskade vänner, och mindre älskade..
Jag ville bara tala om för er att jag haft en supermysig julafton med min familj. Imorse vid lunch kom syster o bror hit på fika, dom åkte hem runt 1-2. Hjälpte till lite att laga mat + duka upp till julbord, kolla kalle anka (jävla fittor som klippt bort svarta dockan från tomteverkstan..) vid 4 kom bror tillbaks och lite senare vart det julbord, sen va det bara paketen kvar!:) mer än nöjd med det jag fick och jag mår så bra just nu. Finns EN sak som skulle göra mitt liv fullständigt just nu, och känns lite som att jag skulle kunna göra vad som helst nästan för att det skulle ske ;) menmen, vi allihopa fick iaf en jättegullig present från melvin, kommer bild!

Nu ska jag försöka få lite sömn, trots allt en dag imorgon också! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim