every time you look at me, it's like falling in love all over again

Idag är det fredag, var i plugget till 2, åkte hem en snabbis innan jag drog till min nya arbetsplats på möte. Första dagen på torsdag, spännande! :D
Efter det åkte jag hem, käkade, kollade lite på tv och nu har jag gjort klart en skoluppgift som jag ska lämna in på måndag innan jul och grejjer. Har 4 uppgifter kvar men dom ska jag ta hand om senare i helgen! Nu ska jag faktisk ta en dusch, sminka av mig och krypa ner under täcket och kolla på film. Imorgon är det upp med tuppen igen för att åka och jobba på lilla maräng, var ju ett tag sen jag var där! Kan inte säga att jag är speciellt taggad men det brukar bli bra till sist. Tråkigt bara att behöva sitta hemma och sova tidigt en fredagskväll som denna..
 
Det är alltså jullov snart, visst ska det bli oerhört skönt att få vila upp sig, trots att jag ska jobba halva lovet ;) men jag är inte riktigt "redo" för att gå ut och praktisera i 10 veckor än. Vill vara i skolan, se dom man ser varje dag haha.. aja man gör ju vad man måste göra menmen. Borde ju egentligen klara mig på mina fina minnen från gårdagen trots allt, eller hur?! Två veckor efter jullovet är det alltså dags..
 
Men vet ni vad? Nu ska jag ta tag i det där jag skulle göra, ni får ha det så bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim