I'm sorry for loving you

Förlåt för den usla uppdateringen den här helgen men bloggappen på mobilen funkar inte och jag har varken haft tid eller lust att starta datan och uppdatera. Kan ju säga att jag har haft min värsta helg på riktigt länge, samtidigt som den har vart helt underbar..
I fredags var jag barnvakt åt sötaste några timmar, vi kollade på hockey, lekte och myste ♥ Sen när han åkt hem vart jag lite smådeprimerad och somnade seeent. 
I lördags var det upp och iväg till skolan på öppet hus, jag och katjus bakade chokladmuffins som vart en STOOR succé hos både besökare och elever ;) haha man kunde nästan se hur dom dreggla när vi kom i närheten med våra godsaker ;)
Efter skolan klockan 2 blev jag, katjus och louise upphämtade av mami som skjutsade oss till östertälje så vi skulle hinna med tåget som skulle  ta oss till hovet och länsderbyt mellan älskade SSK och Djurgårn. Åkte dit med resten av alla ssk:are och gick bland massa skrik, rökbomber och bråk haha. Men kicken av att stå i klacken och bara skrika ut all ilska,  det var skönt och kan säga att den matchen kom riktigt lägligt då. Kom hem runt 9-10 och somnade nästan direkt.
SSK förlora derbyt med 1-2 och man var ju redigt frustrerad efter det, jävla skitmatch! Den enda målskytten var Matt Read som även spelade sin sista match för SSK innan jul åtminstonde. Heart & Speed - Matthew Read ♥
Idag är det söndag och när jag vaknade imorse runt 10-11 där så hatade jag allt och alla kändes det som haha men gick upp och tog en dusch, fixade mig och mötte upp wingman. Efter många om och men och en massa strul med tåg och bussar så kom vi iaf till stockholm där vi skulle inhandla de sista julklapparna.. men eftersom affärerna stängde två timmar efter vi kom fram så vart vi stressade och hittade inga julklappar alls. Försökte även hitta ett par varma och snygga vinterskor men det var förgäves, vet inte vad som har hänt med skomodet, finns inte ett par snygga vinterskor asså...
 
Aja det vart långt det här, men nu känner jag att jag måste sova så ska krypa ner i min säng nu och försöka göra just det, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim