live without regrets

Gokväll!
Sov länge imorse, vakna upp med samma magvärk som igår, tog en ipren och fixade mig. Sen åkte jag ner till stan och mötte wingman, var ett tag sen vi träffades ju så vi hade ju en del att prata om, reda ut osv. ;) livet är bra hårt ibland, och då är det tur att man har nån att prata med!
Åkte hem vid 4, stog vid rondellen och prata i någon timme innan vi gick hem, åt middag och nu har jag kollat på film sen dess.
Ska försöka sova nu, en ny dag imorgon och hockey och grejjer! Spännande, leksand hemma, kan bli väldigt intressant det här :)
Har inge mer vettigt att skriva förutom att jag är så jääkla sugen på att tatuera mig nu! Så ska sluta här, puss
 
hahahahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim