tell me something I care about

Tjenixen.
Ja den 25e december, dagen efter julafton och jag vaknade med huvudvärk imorse, gick upp och gjorde varm choklad, fixade frukost, satte mig framför teven tills typ 4 då melvin och lea kom hit. Busade med melvin någon timme tills de blev upphämtade och nu har jag precis ätit. Har världens magvärk och medans alla andra är ute på krogen och festar idag så får jag ligga här hemma och deppa över att jag inte är 18 än... 5 månader kvar! 
 
Blir lite deppig av att bara sitta hemma en hel dag också men har vart sånt pissväder ute idag så har helt enkelt inte orkat fixat mig för att gå ut, inga affärer är ju öppna heller så. Menmen vi får väl se, sjukt shoppingsugen tjej här.
 
Ska inte besvära er med mitt tråkiga prat, ska starta någon mysig tjejfilm eller nått, bädda ner mig i sängen med min älskade mobil, min mysiga USA-filt och mysa framför filmen, så får det bli!
Vi hörs.
 
Planering för resten av veckan;
Onsdag: inget planerat, kanske ut i ruschen och shoppa, får se!
Torsdag: Hockey, Leksand hemma!
Fredag: Jobb
Lördag: Åker till Örebro med resten av funktionärerna på axa för att kolla ssk:s bortamatch!
Söndag: Jobb
 
standard eller?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim