You'll always be my number one

Tjenamors!
Är inte på humör för att berätta om matchen ikväll, vi vann iaf och det är det viktigaste (efter straffläggning). I mitten av andra perioden hände nått med mitt knä, precis efter tälje gjort mål, de typ knaka till och sen dess har jag haft svinont i mitt onda knä.. Kunde knappt stödja på det där ett tag, man känner sig ju lagom invalid :)

Skolan då var väl helt okej, gjorde inte så mycket. Spelat biljard och tänkt en massa. Tagit ett kanske livsavgörande beslut idag (hahah), lite som "go hard or go home" och jag tänker köra hårt! Har ingenting att förlora känner jag..

Aja nu är det dags att försöka sova, sista dagen imorgon innan jag har lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim