your forever is all that I need

Tjatja!
Tisdag och jag har varit upptagen i stort sätt hela dagen. Först skola till 2, ganska chill dag ändå! Gym/dans med tjejerna på idrotten, natur och film (romeo&julia) på svenskan! :) Annars krossade jag katjus på biljard två ggr medans resten av skolan satt och skratta åt oss när vi missade bollarna.. ;)
Efter skolan åkte jag hem, åt middag, kollade lite på tv och gick till bror. Väntade medans de åt och tog sen med mig Lea och Melvin hem hit och här har vi busat gärnet fram till 8- halv 9 då dom blev hämtade :)
Nu ska jag tvätta bort smink och sen titta på tv tills jag somnar. Är riktigt trött ikväll alltså, börjar bli hes och jag vill verkligen inte bli sjuk nu :(
Vi hörs imorgon, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim