You're the type of boy I'd make a sandwich for.

Tjaaaaaaa!
Efter en lååång och kall dag ligger jag nu äntligen i min varma sköna säng, underbart!
Det var så sjuuukt kallt i skolan idag alltså, har nog aldrig frusit så mkt i hela mitt liv, när till o med mina läppar vart blåa lixom :o då äre fan illa haha! Men jag och wingman hade roligt ändå, trots att vi tvingades pina oss igenom dubbelpass med entreprenörskap..
Efter skolan satt man på bussen i vad som kändes som en evighet, åkte ner på stan och jag köpte en mössa + en julklapp! Haha det går bra nu det där med julklapparna känner jag..not! Haha aja är trött som ett svin så kommer väl somna när som helst! Vi hörs imorgon.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim