big brother!

Tjenatjena!
Igår var det ju säsongspremiär av big brother 2012 och de va jag ju så klart tvungen att kolla på. Så satt bänkad i soffan framför teven mellan 9-11 för att kolla på det. Vart lite sent med duschen och det men det gjorde inte så mkt eftersom jag hade sovmorgon imorse så :) Får se till att duscha innan det börjar ikväll! Haha kan bara säga iaf att det kommer bli roligt att kolla nu när bimbon Hannah Widerstedt är med, hahaha draaaama..
Jaja, skoldagen idag har gått jättefort! Fast har iofs inte gjort så mkt, kollat på film och fyllt i lite papper. Vi har tema vecka den här veckan fram tills fredag så vi kommer delas in i grupper från alla klasser vilket gör att vi inte kommer va med vår egen klass denna vecka. Ska bli ganska kul faktiskt tycker jag! :D haha
Efter skolan blev jag hämtad och åkte direkt till läkaren och tog den där sprutan mot livmoderhalscancer, kan va bra att ha och man ska ju passa på nu när man fick den gratis :) det är 3 sprutor och tog den första idag, är inte ett stort fan av sprutor men det gick bra! :) men nu babblar jag för mycket, vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim