det är värt tidiga mornar!

Hejsan vänner!
Tisdag idag, jobbat mellan 8-16 och det är lov. Lite extra pengar har man ju inte dött av, skitbra nu speciellt när det börjar bli dags att fylla på sommargarderoben snart! Och det trevliga sällskapet på jobbet dör man inte heller av så trivs bra där faktiskt!
Efter jobbet blev jag hämtar på tågstationen och åkte till affären, hem och äta, prata med världens finaste vän ett tag i tele och har precis kollar reprisen av bb. Asså nån borde seriöst skjuta den där hannah w i huvudet eller nått, jävla bimbo!
Usch, aja imorrn är det onsdag och jag (som börjar bli ssk-beroende..;) ) ska på hockey med katja och kanske louisarna om de skulle med. Det ska bli kul, ska få se sötingen själv med då ju ;) Sen dagarna efter det vet jag inte vad jag ska göra, men hittar väl på något kul med mina vänner.
Ska kila o duscha nu, hörs snart igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim