.

Hello! :D
haha nej skoja, men iaf vart ju bara en liten mobilblogg igår men det fick räcka haha orkade inte starta datan när jag kom hem från hockeyn så. Men måste säga en sak, igår när jag satt på bussen och precis hade publicerat inlägget så märker jag att jag tagit bussen som gick en timme för tidigt -.- så satt och väntade på katja typ aslänge vid axa men fick även lite gjort och har nu fixat jobb några dagar under lovet, tjäna lite extra cash ;) Men iaf, hade faktiskt askul på matchen, även om jag inte var speciellt taggad. SSK vann med 4-3 och gaaaalet vilka puddingar som spelar hockey asså!
Skolan idag var sjukt onödig och bara jobbig haha men den funkade ändå, så ska inte gnälla. Iaf, imorgon är det fredag och det innebär LOV! Fyfan va skönt säger jag bara, som jag har längtat! Får se om det blir hockey imorrn med, det återstår att se!
Men ska sluta här, vi hörs mer imorgon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim