in school

Hejsan!

Sitter i skolan och har precis skrivit klar en svenska instruktion, snabb jag är! Innan det redovisade alla i klassen sin svenska grej och nu är det bara engelska redovisningen kvar. Men får se om jag kan göra en deal med läraren och fråga om jag kan ta med några från klassen och göra den innan för jag mår sjukt dåligt, tänkte stanna hemma idag men åkte hit ändå för att jag har redovisningar att göra. Duktig chey!

Men aa vi får se, hon är riktigt tjurig så kommer säkert inte få.. -.- menmen försov mig imorse också, vaknade tjugo över 7 och bussen gick kvart i 8 så är helt borta nu men hann ändå som tur inte var. Haha vi hörs mer ikväll, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim