Min händelsefulla dag

Hej!
Ska försöka berätta om min roliga och spännande dag, men sitter på bussen påväg till hockey nu så får bli den korta versionen!
Allt gick som det skulle ända tills bussen kom lite utanför tveta då de låg en långtradare i diket, isbana på vägen och alla 3 vackstanäs bussar också höll på att glida ner. Så efter många om och men GICK alla elever till tveta och väntade på buss vilket tog ungefär en halvtimma om inte mer.. När bussen kom åkte jag, katja, louise och louise och åt på mimmos, sen åkte vi till stockholm en stund innan de va dags för läkaren. Nu sitter jag som sagt på bussen så ska sluta här, men slänger in en bild med.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim