valentine's day

Hej och glad alla ♥ dag på er!
Min dag började inte så bra kan jag säga, vaknade astrött och helt borta i hela kroppen, hade ont i ryggen och magen med men släpade mig iväg till skolan ändå duktig som jag är!
Iaf, dagen var ändå galet onödig då vi inte gjorde nånting typ, hygien lektionen sista passet var inställd så jag, linnea och katja drog ner på stan och käkade, sen åkte jag hem och direkt iväg till gymet, sjukt längesen ju! Så de kändes ganska skönt faktiskt! Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och stressar ihop min engelska redovisning som ska redovisas imorgon ^^ haha alltid sista minuten! Menmen den är väl snart klar hoppas jag och så ska jag försöka sova tidigt ikväll så jag är lite piggare iaf imorrn :)
Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag med era nära och kära! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim