a nightmare on elm street..

Aloha!
Haha nejdå, men tjenna! Har inte uppdaterat sen i fredags, varför vet jag inte men det bara blev så helt enkelt! :D haha igår åkte jag först på förmiddagen med mamma och handlade, sen vid 2-3 kom Linnea till mig, sen lite senare på kvällen vid 6 kanske promenerade vi ner till stan och hyrde film och promenerade hem igen. Ganska skönt att gå faktiskt när man har sällskap, inte lika kul att gå själv :D Men jaja, vi hyrde brides maids och a nightmare on elm street. Det blev skräckisen först och vi höll på att skita ner oss alltså, fyfaaaan va äcklig den var!! Fick bli den andra efter den och sen somnade vi. Idag åkte hon hem runt 2 kanske och sen städade jag mitt rum och bäddade rent i sängen, så får sova gott inatt :)
Imorgon är det måndag och skola igen, haha känner pressen men ska inte klaga, jag pratade ju om en positiv inställning ;) Så ska ta och träna lite och sen ta en dusch. Vi hörs mer imorgon!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim